[XIXÓN] CRÓNICA DE LES XORNAES R.A.S.H. ASTURIES - 20 MARZU 2010


[CASTELLÁN]

Las jornadas empezaron a las 14:00 cuando llegó la gente para comer. Unas 40 personas se congregaron para disfrutar de un buen ambiente de camaradería y buena comida vegana. Dar las gracias desde aquí tanto a los que cocinaron, dado el curro que eso supuso, como a los que se encargaron de adquirir los productos.

Después de comer, se realizó un homenaje al compañero de RASH Moscú Ivan Khutorskoy, asesinado por neonazis en la puerta de su casa. Este consistió en la elaboración de un mural en su recuerdo. Dar las gracias al compañero que se encargó tanto de realizar el diseño como de hacer el graffiti.

Seguidamente, a las 18:00, se proyectó el documental "Antifa: cazadores de nazis" (Antifa: chasseurs de skins). También gozó de buena asistencia, concurriéndo en los locales de la sindical unas 50 personas, las cuales quedaron encantadas con la proyección.

Tras esto, a las 20:00 comenzó el concierto. Los primeros en tocar y en abrir un poco el ambiente, ya que la gente al principio estaba un poco parada, fueron Noam, que sorprendieron a unos cuantos con su punk-rock con un toque melódico. Después tocaron Brutus con el "paleocore" al que nos tienen acostumbrados, dando un poco más de fuerza a la noche. Cuando terminó Brutus, subieron al escenario Officer Down, ofreciendo el segundo concierto desde que se disolvió Spitting Rage. Por último y para cerrar la noche, el concierto de Oppugno, un gran show de hardcore, que no dejó indiferente a nadie.

Dar las gracias desde RASH Asturies tanto a los grupos de música como a todos los asistentes, sin los cuales este tipo de actos no saldrían adelante.

[ASTURIANU]

Les xornaes entamaron a les 14:00 cuando llegó la xente pa xintar. Unes 40 persones axuntáronse pa esfrutar d'un bon ambiente de camaradería ya bona xinta vegano. Dar les gracies dende equí tanto a los que cocinaron, dao el trabayu qu'eso supuso, como a los qu'encargáronse d'algamar los productos.

Dempués de xintar, fízose un homenax al compañeru de RASH Moscú Ivan Khutorskoy, asasináu por neonazis na puerta de so casa. Esti consistió na ellaboración d'un mural nel so recuerdu. Dar tamíen les gracies al compañeru qu'encargose tanto de facer el diseñu como de facer el graffiti.

Darreu, a les 18:00, proyeutose'l documental “Antifa: cazaores de nazis” (Antifa: chasseurs de skins). Tamién tuvo una perbona asistencia, conceyándose nos llocales de la sindical unes 50 persones, les cuales quedaron contentes cola proyeición.

Tres esto, a les 20:00 entamó'l conciertu. Los primeros en tocar ya n'abrir un pocu l'ambiente, ya que la xente al entamu taba un pocu pará, foron Noam, que sorprendieron a munchos col so punk-rock con un toque melódicu. Dempués tocaron Brutus col “paleocore” al que mos tienen avezaos, dando un pocu más de fuercia a la nuechi. Cuando finó Brutus, subieron al escenariu Officer Down, ufertiando el segundu conciertu dende que disolviose Spitting Rage. Per últimu ya pa zarrar la nuechi, el conciertu d'Oppugno, un gran show de hardcore, que nun dexó indiferente a naide.

Dar les gracies, una vegá más dende RASH Asturies tanto a los grupos de música como a toos los asistentes, ensin los cuales esti tipu d'actos nun saldríen alante.

SEMEYES: