[UVIÉU] AICIÓN ANTIFACISTA N´ UVIEU

No que va de mes son varies l'aiciones llevaes a cabu dende'l antifacismu asturianu. Asina, la primera selmana de setiembre la Coordinadora Antifacista Asturiana entamó una campaña de comunicación pa evitar un acto neonazi en Cangues d'Onís, previsto el 8 de setiembre. Ente les aiciones tomaes pa evitar la cabera payasada facista dende la CAA se buzonéo Cangues d'Onís avisando de la presencia d'estos grupos nel pueblu y animando a facer burla al actu. Delegación de gobiernu rectificó y retiró el permisu para el circu neonazi.

El 16 de setiembre un grupu d'antifacistes colocaron una silueta delantre del Pinón Folixa, en plenes fiestes de "San Mateo", n'Uviéu, y una esquela n'alcordanza al xoven antifacista Carlos Palomino, asesinau por un militar neonazi en Madrid. N'estos momentos el casu alcueltrase nos tribunales.

La nueche del vienres 18 de setiembre, y tamién n'Uviéu, un grupo d'antifacistes colgaron na cai Postigo, zona de bares d'Uviéu, una pancarta col llema: "Facistes NON. Nin nes cais, nin nel poder". Esta aición pertenez a la campaña de denuncia a les fuerces de "seguridá" del estáu y del so usu por parte del poder pa reprimir a los movimientos sociales y la so vinculación colos grupos d'estrema drecha.